Search This Blog

Wednesday, October 13, 2010

BERITA HARI INI

HPAic.

Posted: 13 Oct 2010 03:57 PM PDT
Semenjak pembukaan HPAic ,pelbagai program telah diadakan baik berupa wacana ilmiah maupun membina stategi pemasaran dalam Mlm. Bermula dengan kuliah kiropraktik dan bekam kemudian kuliah dari Dr Zaiton tentang jelly gamat seterusnya banyak lagi acara yang sedang dijadualkan.HPAic diharapkan menjadi universiti kepada ahli ahli HPA dalam menuntut ilmu.Di samping itu ianya menjadi tempat pertemuan seluruh ahli ahli HPA sedunia.InsyaAllah.

Oleh itu jangan lepas peluang bagi mengadakan kunjungan ke HPAic dengan mengatur masanya agar bertepatan dengan program yang telah di jadualkan.KPJ lembah kelang juga diadakan di sini dan dewan HPAic boleh memuatkan hampir 600 orang sekaligus.Satu hal lagi,produk yang dijual di HPA mall ada yang tidak kedapatan di cawangan cawangan yang lain .Ini memberikan pilihan yg banyak kepada ahli ahli.Akhir sekali saya mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pejuang HPA di atas sokongan yang tidak berbelah bagi sampai hari ini.

Demam denggi


Posted: 13 Oct 2010 06:27 AM PDT
Baca berita hari ini tentang demam denggi yang semakin meningkat terutamanya di Johor. Rasa terpanggil untuk menyampaikan sesuatu yang sangat berharga terutamanya kepada ahli ahli HPA.Demam denggi menyebabkan pesakit merasa panas yang sangat tinggi,platelet rendah,badan lemah ,seram sejuk,sakit kepala,sakit dalam mata,sakit belakang,sakit kaki ,tekanan darah rendah,muka menjadi merah dan sakit sakit sendi. Rawatan segera mestilah dilakukan dengan membawa pesakit ke hospital.

Tidak ada ubat untuk menghentikan virus ini tetapi pesakit hanya diberikan ubat tahan sakit sahaja. Pesakit juga dibantu dengan memasukan air dalam tubuh dan rehat.Perubatan Jawi semenjak dari dahulu lagi percaya bahawa ada ubat khas untuk denggi ini tetapi masih belum diakui oleh perubatan alopaty kerana tiada data data klinikal.Apapun tidak salah dengan mengambil beberapa jenis ulam ulaman penyakit ini mudah dirawati. Paling lama hanya tidak lebih dari 3 hari dan paling cepat sehari semalam sudah menampakan peningkatan platlet darah.Ini bukan ubat ubatan tetapi ulam ulaman kampung sahaja.insyaAllah.

Bagi mereka yang ingin mencuba dan membuktikan keberkesanan ulam ulaman untuk masalah denggi boleh menghubungi dengan sms,nyatakan nama,alamat penghantaran,no phone untuk dihubungi. Pehak kami akan menghantar dengan kadar segera. Hubungi no ini: 0124059717.

No comments:

Post a Comment